Bienvenido en la Reserva Biológica Cerro Seco

In de zomer van 2010 heb ik drie weken vrijwilligerswerk gedaan in Cerro Seco. Ik heb er echt een geweldige tijd gehad. Ik had nog veel langer willen blijven. Het is geweldig om in zo'n mooie omgeving te mogen wonen en werken.

Ik voelde me meteen welkom, een thuisgevoel. Gezellig samen zijn, samen eten, werken (o.a. natuurbehoud en dieren verzorgen), boodschappen doen; helemaal top! De maaltijden zijn overingens heerlijk. O.a. vers gebakken broot, fruit, verse groenten en veel verse vis!

In de community heb ik Engelse les gegeven op het plaatselijke schooltje. Creativiteit en geduld worden hier zeker van een vrijwilliger gevraagd; ook een erg leuke ervaring.

Bahia de Caraquez is een erg leuk stadje, leuke mensen, en binnen een korte tijd leer je veel mensen kennen. Mede dankzij Michaela en Marcelo. Ik voelde zowel op Cerro Seco als in Bahia erg thuis.

Groetjes,
Esther Jongen
Roermond, Holland








Comentarios

Entradas populares